IPB    




Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Friends Moving/leaving, Request/ Post here
PinkyGal6969
post Mar 3 2005, 08:30 PM
Post #16


Sophomore
Group Icon

Group: Member
Posts: 103
Joined: 10-June 04
From: small town in indiana....no im NOT a hick! =P
Member No.: 57151
Name: Kaylee
Gender: Female



all these quotes rock! but can anyone post any that are about how you best friend is going to go to a different school next year?! n' how you dont think your gonna be able to survive without her cuz your movin up to the high school n' one of the only reasons why you are survinving school right now is cuz of her? haha, any quotes would be great! thanx! -Kaylee <3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Firemanlover04
post Mar 7 2005, 04:18 PM
Post #17


Freshman
Group Icon

Group: Member
Posts: 79
Joined: 29-May 04
From: Where i dont want to be
Member No.: 54824
Name: Lindsey
Gender: Female



does anybody have any on missing your friend that moved away like 5 or 6 years ago and wishing that they were still here?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeAuTiFuL ShAdOw
post Apr 18 2005, 07:41 PM
Post #18


Junior
Group Icon

Group: Member
Posts: 392
Joined: 20-January 05
From: :]
Member No.: 71554
Name: patty
Gender: Female



everytime we're with eachother, we laugh and we cry. but in a way, those are things that keep us together
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XxBlonDBabe4xX
post Apr 22 2005, 01:13 PM
Post #19


Freshman
Group Icon

Group: Member
Posts: 53
Joined: 3-January 05
Member No.: 70830
Name: Kristen
Gender: Female



idk if these were said already..

Today is the day we leave our past behind;
today we say our last good-byes.
Memories in the back of my mind,
held close by until the day I die.


partying n hangin out all night long
i can’t believe your gonna be [gone]
through the secrets and lies
ill still be by your side
cuz no matter whenever or wherever
we will still be friends *forever*
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XOAshOX
post Apr 25 2005, 04:19 PM
Post #20


Newbie
Group Icon

Group: Member
Posts: 8
Joined: 25-April 05
Member No.: 76746
Name: ashley
Gender: Female



does anyone have quotes if I am the one moving?...those are all really cute but they dont really fit if im the one moving..so please help

*ash*:-D

u can send them to me at LawrenceGal5213@netzoola.com or IM at ashyb522...u could also post them here but i dont check this very often...

thanks..

This post has been edited by XOAshOX: Apr 25 2005, 04:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
honey_sucal
post Apr 30 2005, 12:58 PM
Post #21


Junior
Group Icon

Group: Member
Posts: 217
Joined: 31-August 04
From: Alberta, Canada
Member No.: 65527
Name: Samantha
Gender: Female



^^ Yeah im in the same situation....do you guys have any quotes on the reverse side of things?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woohootehe42069
post May 28 2005, 02:11 PM
Post #22


Freshman
Group Icon

Group: Member
Posts: 53
Joined: 14-March 05
Member No.: 74403
Name: ((.:.krista.:.))
Gender: Female



i love all these quotes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angel_babbyx3
post May 29 2005, 03:58 PM
Post #23


❒ Single ❒ Taken ✔ Depends who’s asking.
Group Icon

Group: Member
Posts: 3851
Joined: 25-November 04
From: Illinois
Member No.: 68887
Name: Angel.
Gender: Female



does neone have ne from the like the other point of view? like im moving and im gunna miuss all my friends.. so sum like form me?!? i guess thats how u'd say it lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Spoiiled Gurl*
post May 30 2005, 05:02 PM
Post #24


Newbie
Group Icon

Group: Member
Posts: 1
Joined: 30-May 05
Member No.: 78546
Name: Silvi
Gender: Female



Heii Gurll.. Well let me just tell u, I think that that quote isz GREAT (IMG:http://www.aimgirl.com/talk/style_emoticons/default/thumb_up.gif) ...i (IMG:http://www.aimgirl.com/talk/style_emoticons/default/heart.gif) it..-nd- it's perfect cuz ma Bf Is leavin oN June too..So keep ^ da good work!!..-nd- post more..!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goaliegirl91
post Jun 9 2005, 02:12 PM
Post #25


Almost Cool
Group Icon

Group: Member
Posts: 42
Joined: 23-November 04
Member No.: 68791
Name: Rachel
Gender: Female



i need a quote...cuz like we just graduated from middle school...and we mite not see each other a lot at the highschool...anyone got one like that?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*BrOkEn AnGeL21*
post Jun 10 2005, 04:20 PM
Post #26


Almost Cool
Group Icon

Group: Member
Posts: 16
Joined: 3-March 05
Member No.: 73864
Name: Jess
Gender: Female



Here`s stuff if your best friend is moving..I only wrote it cos my best friend is...if you want any different quotes from me, tell me and I`ll do my best to help you out...:-D


We belong together
Who's gonna talk to me on the phone
Till the sun comes up
Who's gonna take your place
There ain't nobody better
We belong together

...Last night i tried to sleep...but sleep just would'nt come. I couldn't figure out why til i opened my book to read and ur picture fell out. Then i started to cry. And it seemed like it would never end. Then i said to myself "shut up jess this is useless" then i went ot school the next day acting happy and excited for you... i told u how i felt but you will never know how much you really did mean to me i love you forverr x/3

Isn`t it funny that when it comes down to all the "goodbyes" and "I`ll miss yous" it feels like something is missing? You feel so much more than just saying the words, "I`ll miss you." You can feel how bad it hurts to miss someone so much. How can you explain that? You search for the words, but don`t find the right ones that really explain how sad and scared you are. How many miles seperate you and your best friend, how they feel like worlds away. And then it hits me, and I know why I feel so empty...I know what I`m missing...what I`m missing is YOU x/3

The thought of you not being here scares me. What will I do without you? You said everything happens for a reason..all I know is that if I have to go through all this pain, it better be a good reason...x/3

they`re alright:-/

XOXO*Jess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CuTiEpIE
post Jun 11 2005, 03:55 PM
Post #27


I'm back to AiMgIrL.
Group Icon

Group: Member
Posts: 1495
Joined: 21-October 03
Member No.: 1977
Name: Mary Thomas
Gender: Female



Hey, I love these. I can really relate to these because some of my friends are going to different schools next year or they will change when they get to highschool. I am going to miss 8th grade!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*BrOkEn AnGeL21*
post Jun 12 2005, 09:48 AM
Post #28


Almost Cool
Group Icon

Group: Member
Posts: 16
Joined: 3-March 05
Member No.: 73864
Name: Jess
Gender: Female



Thx..I have more if you want them:-D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*BrOkEn AnGeL21*
post Jun 12 2005, 09:49 AM
Post #29


Almost Cool
Group Icon

Group: Member
Posts: 16
Joined: 3-March 05
Member No.: 73864
Name: Jess
Gender: Female



Thx..I have more if you want them:-D If anyone could post some for me, id really apprecitate it..thx bunches
Go to the top of the page
 
+Quote Post
honey_sucal
post Jun 12 2005, 12:50 PM
Post #30


Junior
Group Icon

Group: Member
Posts: 217
Joined: 31-August 04
From: Alberta, Canada
Member No.: 65527
Name: Samantha
Gender: Female



hey,

those are really good please post more:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version
Time is now: 20th October 2014 - 04:48 PM
Cool Sites: Profile Picture Editor | MySpace Codes | Buddy Icons | MSN Icons | Twitter Backgrounds